İşaret olsa, yol şaşırılmaz; bilgi olsa söz saptırılmaz.

Kaşgarlı Mahmud

Kitaplar

  • Pozitif Zihin Pozitif Başarı
    Pozitif Zihin Pozitif Başarı

    Hayatta Başarı için Farketmeniz Gereken 50 Sır

    Detaylı bilgi...

  • Pozitif İletişim
    Pozitif İletişim

    İletişim Yeteneğini Keşfet

    Detaylı bilgi...

  • Kaliteli İnsan
    Kaliteli İnsan

    Kendinize yeni bir hayat inşa etmek için hazır ve yeterli misiniz?

    Detaylı bilgi...

Ömrü Uzatmanın Üç Yolu
(0 oy, 5 üzerinden ortalama 0)
Daily Telegraph Gazetesi son dönemlerde 600 binden fazla kişi üzerinde yapılan iki ayrı araştırmanın sonucuna göre uzun ve sağlıklı yaşamanın sırlarını açıkladı ... Daily Telegraph Gazetesi son dönemlerde 600 binden fazla kişi üzerinde yapılan iki ayrı araştırmanın sonucuna göre uzun ve sağlıklı yaşamanın sırlarını açıkladı ...

Vitamin açısından zengin ve kanser riskini azaltan meyve ve sebzelerden yemek.Kolestrolü ve kan akışını düzenleyen omega 3 yağlarını içeren kuruyemişlerden tüketmek. Kalp dostu olan, kepek ve tohum içerikli lifli gıdalar ve ekmek tüketimini önemsemek. Düzenli spor yapmak. Akdeniz diyeti ve spor, sigara tiryakileri ile obezlerde bile yararlı oluyor. Bol miktarda balık, sebze ve meyve tüketilmesini, doymamış yağ ve kırmızı etten uzak durulmasını öngören Akdeniz diyeti, kalp damar hastalıkları ve kanserden erken ölüm riskini yüzde 20 oranında azaltıyor. Amerikan Ulusal Kanser Enstitüsü ile Cambridge Üniversitesi'nce yapılan araştırmaya göre, haftanın yarısından fazlasında 30 dakikalık hafif spor, erken ölüm riskini yüzde 25 azaltıyor. Ayrıca kırmızı et tüketiminin azaltılması da gerekiyor.

Kaynak: www.bugun.com.tr

Yorumlar (0)Add Comment

Yorum Ekleyin
Yorum ekleyebilmek için oturum açmalısınız. Henüz bir hesabınız yoksa lütfen kaydolun.

busy